Kako izabrati reklamne majice?
Reklamne majice su jedan od najstarijih brendiranih poklona.
Sve je počelo u 19. veku kada je donji veš „podeljen“ na gornji i donji deo. Zbog toplote koju su pružale pamučne majice su, najpre, našle primenu na vojnicima u špansko-američkom ratu, dok su u mornici činile obavezni deo uniforme.
Iz vojske majice su se proširile na privredu, postavši omiljena garderoba radnika u fabrikama, ali i u poljoprivredi.
Ipak, u svet reklame dobile su zasluženo mesto tek sredinom 20. veka. Zahvaljujući Marlonu Brandu koji je u filmu “A Streetcar Named Desire” nosio majice, ovaj komad garderobe postao je ultimativni trend, kako muškaraca tako i pripadnica lepšeg pola.
Vrlo brzo vodeće kompanije su u njemu uvidele potencijal za oglašavanje svog poslovanja, te su naredne decenije reklamne majice sa štampom osvojile marketing.
S obzirom da i u modernom dobu važe za dobar reklamni materijal, Kairos Birooprema vam daje savete kako da izaberete pravi model za svoju kampanju.
Vrste reklamnih majici
Budžet igra važnu ulogu, ali izbor reklamne majice u velikoj meri zavisi od njene namene. Zato pre nego što krenete u odabir razmislite koji cilj želite njome postići, tj. da li ste je namenili potrošačima ili zaposlenima.
Ukoliko su one deo uniforme poželjno je da izaberete polo majice. Ne samo da daju viši nivo elegancije koji ostavlja dobar utisak na klijente, već su zbog posebnog tkanja izdržljivije na habanje i često pranje, što je posebno važno ako se ima u vidu da će ih zaposleni stalno nositi.
Ako ste majice izabrali kao deo poklona za kupce ili reklamu na korporativnim događajima dovoljne su klasične pamučne, pri čemu je preporučljivo da birate muške i ženske modele, a ne univerzalne veličine. Na taj način stavićete do znanja da vodite računa o potrebama onih kojima ste ih namenili.
Kako brendirati reklamne majice?
Verovali ili ne, štampa na promotivnom materijalu može imati presudni uticaj na formiranje mišljenja o vašem brendu.
Zadnji deo kod većeg printa i prednja leva strana za logotip čine standard za štampu na majici. Razlog za to ogleda se u velikoj preglednosti, jer su na leđima slogan i fotogafija čitljiviji nego na prednjoj strani. Samim tim je veća verovatnoća da će slučajni posmatrači uočiti vašu reklamu.
Na prednjoj strani levi deo je rezervisan obično samo za logotip, kojim se dodatno skreće pažnja na poslovanje, naročito ako je u pitanju reklamni materijal za teretane, beauty salone i druge uslužne delatnosti.
Koja je idealna boja za reklamne majice?
Pored grafičkog prikaza važno je izabrati i prave boje promotivnog materijala.
Pre svega, boja majice mora da bude usklađena sa vizuelnim identitetom vaše kompanije. Nikako nije poželjno da izaberete iste ili slične nijanse koje preovladavaju u vašem logotipu jer postoji opasnost da štampa izgleda zamrljano.
S obzirom da reklamnom majicom prenosite određenu poruku nemojte da zaboravite na psihološki efekat boja. Tako su jarki tonovi simbol zabave, te su idealni za majice namenjene mlađim generacijama. Plava je odlična za letnje promocije, a zelena kao asocijacija na prirodu najbolje odgovara ekološkim kampanjama. Crvena, crna i bela su elegantne boje sa kojima nikada nećete pogrešiti.
Veliki izbor reklamnih majici, kao i štampa vrhunskog kvaliteta na njima, čeka vas u ponudi kompanije Kairos Birooprema.